Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

03 October 2011

Hyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , morning warga blogger . Hari ini saya terpaksa bangun awal , kena paksa hantar adik sekolah ! Arghhhhhhhhhhhhhhh , tak cukupp tido >.<

Ohhhhhh , nak cerita benda nieeeeee . Saya sukakan seseorang , kiteorang memang baik gila after habis sekolah ! Sebelum tu , tak baik , saya ade pakwe kat sekolah . kuikuikui :D Yelaa kan , bila baik ni , mesti laa timbul feeling2 kan . *asal skema gila ayat aku*  hehehehe . Time2 baik dengan dia dulu . ak sempat sayang dia . dia sempat sayang aku . tapiii , sekejap je . Sebab , aku sekarang kan , memang bukan seperti dulu . Ak sekarang  , kalau sayangkan  seseorang sekejap je . nape heh ? Ak tak boleh dia buat silap sikit , bila aku marahhh , memang ak buat tak layan ah dia . then , kiteorangg senyappppppppppppppppppp . Memang lama gila ! 

Lepas tuu , ak tiba2 rindukan dia . Then , aku pun hantar mesage kat dia cakap rindu ..HAHAHA  , memang tak malu lah kan aku ? hihihhii Cara apa akuuu :D Lepas tuu , kiteorang mesge2 laa .Lepas tuuuuuuu , dia adalah cerita kat aku masalah peribadi dngan ex dia yang dulu . Dia suruh aku tolong dia . *aduiiii , hampeh gila * Time tuh kan , aku tolong lah dia . buat tu , buat ni ! tapiiiiiiiiiiiiiii , bila difikirkan balik , macam bodoh je , kalau dia dapat bergewa balik dengan ex dia . ak lak yang frust nunggeng ! memang tak lah kan ? Tapiii , dia ada cakap dia sayang aku jugak , tapii atk tahulah sebagai ape , kawan ke ape ? heeeeeeeeeeeeeeeeeee . *sukasukasuka* TOLONG JANGAN BAGI AKU HARAPAN , PLEASE ! *pura2 marah* .

Takpe lah awak , walaupun awak suka kat sape pung , saya tak boleh halang . itu hak awak . Asal awak bahagia :D hehehehehe . Tapi , saya lagi bahagia dengan hidup saya sekarang . Hihhihihiihih

No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D