Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

17 July 2011

syabas awakkkk !

hye awakkkkkkkk . saya nak tnya , saya yang ke berapa dalam hati awk ? haduiyaaa , ramai sngat kan gf awk ? bagus la awk . spare part ke ? bagus bagus ! saya pun bodoh je rasa . macam dipermainkan . *telah dipermainkan* pungggggg ! benci2 , takpe , lumrah hidup awk .

After jumpa , awk selalu cakap kat saya , nie mesti last kite behubung kan , sbb ?? saya taleh terima awk yang seadanya ! pandai la awk kan , ikot awak la . awak cakap tu macam doa . awak memang pandai berkata2 . bagussssssssss ;)

awak awakk , SINGLE lebih bagus la . COUPLE macam tahikk je ~ 

*kalau awak baca , sorie ye . luahan hati saya . tak sampai hati nak cakap :)

lastly , syabas awak sebab buat semua perempuan terpikat and tergila2kan awakkk . guna ayat ape erk awk ? kongsi2 lerrrrrr . he :)

No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D