Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

17 June 2011

Love And Friends :))

assalamualaikumm , nak story sal ape eyh ? hm , idea idea pleesss :) he .
korang mesti nak tahu siapa mohd afiq kan ? yang relationship dgn sofea dalam fb tu ?
act , Sofea pung ta tahu nak cakap cmne . After kiteorang buat rltionship dlm fb tu kan , dapat rasakan suatu yang lain .
lain camner ? hmmm , APE PUN TAK BOLEH ! heeeee ;p .
walaupun jarang contact , harap awk tak bla bla bla bla . heeeeee . :)

oke sayang , comel gila awk buat muka camni . hehehe

Habis suda cerita [ Mohd Afiq ] :)


ohh yaa , mesti puok2 demo nak tahu kan , camne belaja kat U . best tak ? belja macam kat skola jugak ke ? 
hahaha . tak tak . best gila belaja kat U . lect2 saya semua baik ok :) . kawan pun oke2 . baik , spoting and banyak lagiiiii :) 

*kak nab and yuyuuu



*kakak saya yang comel , faham perasaan saya :)


Time neh cutiii sempena Kelantan kalah , heeee :)
mandi manda yukkk :)

*kakak2 saya :)

 awak yang pakai baju biru belakang saya tuu , witwitttt . ahakk ;p

walaupun muka diaorang nampak ganas and jahatt , tapi baik gila ok :) he
*abang2 saya . :)


No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D