Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

10 May 2011

Takde tajuk lagiii XD

Hye korangg yang cantikkk , cun and tak lupa juga yang handsome . hehe . gatal kau Sofea . gilakkk seyhhh . hehehe . sihat takk korangg ? ohh , buhsan meyh . nak update ape ntah hari nehh . Ohh , hari nie , saya selsema wehhhh . benciii , nak buat kerja pung susahhh . Yelaaaa , hingus neh asyik nak keluar jehhh . geram nak isappp . hahahhahaha ;p gurau jehh ~

Eyh , semalam Sofea pergi hntar adik sSofea tusyen . eyh , bukan saya yang drive . ayah yang drive . :) . Dalam kereta tuuu . kiteorang borak2 .

Eqah : ayah , tok tak cari bibik baru ke ?

Ayah : duk tengah cari laa neh ,

Sofea : Nanti mari huk baru baru neh . ak nak panggil bibik ! malas doh panggil kakak or nama and whatever lahh , nak wat jahat2 sikittt , malas doh wat baik2 . aku nak suh dia pnggil aku Cik . ko ayoh , Tuan and ko tok Puan ! hahahahha

Eqah : hahahah , aku punggg .

Ayah , ikot sek2 mung laaa .

HAHAHA , bukan ape . Orang gaji neh , tak leh bagi muka sngat , naik atas kepala laaa . Bibik Sofea yang dulu , cakap bohong jeh tahu . cakap nak datang , tengok tak datang2 . buat habis duit tok aku jehhh ~ buduh ~

Ohh okeyy laaa . 




Terima kasih kerana sudi membaca blog saya . Like jika Suka . Kerjasama anda amatlah diperlukan disini .
Sayang awok-awok semua

No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D