Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

09 May 2011

Takde tajuk XD

Hye korangg , petang takdi kan . After ambil [mayar syafiqah] . Kiteorangg pergi laa , my adik yang sorang lagi tuuu . boy tapi macam gurl . nape ? ntahhh ^^ . Time pergi ambil adik Sofea yang sorang lagi tuu . dia tak keluar skola lagi tau . So , father saya , nak minum2 , and Si mayar syafiqah nak topup . jadi , saya tinggalkan ayah kat kedai kopi . saya and Syafiqah pergi cari kedai topupp . Kedai topup takde lah jauh sngat kan . 

Dalam perjalanan nak pergi beli topup tuu . tibe2 je , Sofea cakap "Eqah , kalau aku nak cari gewe kae , ak toksei huk smart sngat , toksei huk huduh sngat . nok huk SEDERHANA jah ! pah sor lagi , toksei huk kemas sngat , toksei huk ngotor sngat , nok huk sederhana jugak* . Takde lah tinggi sngat kan taste Sofea kan ? hehehe 

Tapi , sekarang memang tak nak laaa bergewan ! Nak focuss dengan study ! Act , frust gilerrrrrr . upu saya kena buat rayuannnn ~ ahhh . Time orang betul2 nak study neh . Dia tak nak bagi masuk U pulakk ~ Stupid buffalo lerrrr ~ hehehe :p Mintak2 lahh yang rayuan neh dapat ~ Sofea taknak dah masuk sekoloh2 berbayarr . amik SPM semula . taknak dahh . Boring giler dah kot , pakai baju sekolah . macam bangang je :) hihihi . budok sekola . jangan marah sayaaaaaaaaaa .

Ohh yaaa , pagi takdi . saya temankan tok saya pergi hospital ~ berjurus kan saya ? MESTILAHH !!! :)

*muka macam nenek jeh . haha . tak boleh blah XD





Thank korang sebab sudi membaca blog saya . Like jika Suka . Kerjasama anda amatlah diperlukan disini .
Sayang awok-awok semua

No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D