Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

19 April 2011

Today ^^

Tarikh : 20/04/2011
Jam :10 pagi .

Hye , bosan kot harinie . Tak malam lagi Sofea ! Tak bosan camne nye , selalu bangun pukul 12 . *saya memang GUDGURL ! saya tahu , THANKS * Hari nie bangun pukul 6.30 . awal kan ? Pergi jogging . Lama giler duk plan nak gy jogging , memang lama . Hari nie berjaya ditunaikan oleh saya  . Saya nak sihat and kurus macam Tyra Banks . Buleh tak ? Bila tak tahu kan . Tua pung tetap tak boleh . Hahaha , *mencarutnye anda Sofea*  Sekarang nie dah nekad memang nak jogging setiap hari , nak kurusssssssssssssssssssssssssssssss !! Benci doh duk saem nge lemok , waaaaa , nak bunuh lemok2 nehhh . I KILL U LEMAK ! hahahhaha . Insyallah buleh . *Macam mane eyh muka Sofea nanti kurus , cantik macam sekarang lagi tak ? HAHAHA * FuckkyouuuSofeaa , cakap ntah apee daaa .

Eyh korang , nape taklah bukak Fb ? Arghhhhhhhhhhh , dahlaaa boring ! Fb pulak takleh bukak . Aku rogol jugak Si Mark Burgerdil neh . *Sori , Sofea tak ingat and pandai nak eja nama dia , HENTAM saja laa*

Oke laa korang semuaaa , nak layan cerita Hindustan , my feberettt blueberry *eyh , nape cakap cam usop neh ? wrong place maa* hahaha . Have a nice day korangg . Loveyouuu :] [senyum jahat]

________________________________________________________________________

Thanks korang kerana sudi membaca blog saya . Like jika Suka yee . Kerjasama andaa amat diperlukan disini .
Sayang awok-awok semua

No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D