Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

10 April 2011

^^

Assalamualaikumm korangg :) 
Sekarang tiap2 hari kan saya update ? Bosan dah ke ? Takpe laa bosan gakk , nak update setiap minit pulak daahhh lao gtu gakk , Hehe . *whateverrr* 

Firtsy , saya agak CEMBURU dengan Si Fatyn Ariss *bebeh* , cemburu tengok blog dia yang cantikk oke !!
kejap erkk ..




 tengokk , SIMPLE je kann ? Takde laa bersepah sngatt ! hmm , Yang paling ak suka dalam blog dia , Ade gambar aku , hahhaha . LOVEYOUUTYNNN ;) . korang buleh laa , Follow dia punya blog kat [SINI] oke ... *beh , ak promote blog mung neh* HAHAHA

Secondly , Pia tersangat serabut serabai dengan BRADER neh . Tatao nak ape dari Pia . Sibuk duk message and call . cakap IMY laa . arghh , serabut laa der ... hmmm , dah rasa menyesal ke derr ? tulaaaa , dlu taknak hargai saya kan ? sekarang terhegeh2 nak rindu laa , apelaaa ! arghhh , rimas oke , not RAMAS ! no no no ~ hahahaha :) . STOP IT OK :)

Terakhir , Pia rasa terlalu awal lagi nak kongsikan dengan anda2 semua oke . tunggulah sebulan dua , pia cerita oke . tuu pun , kiteorang STILL bersama . Insyallah ;) hehe 


No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D