Followers

Sofea =.=

My photo
Kota Bharu ,, Qlatee ., Malaysia
Hye , Mayar Sofia Azhar . Call me Maya , Sofea and Phea only ;D . 18 years . Kelantan . Seorang yang HAPPY ! Benci HIPOKRIT ! SINGLE ;)

19 March 2011

Heyhey sayangsayang sayaaa .
Nok tahu dokkk ? Pada hari yang muliaaa ini , (*ceewaahhh , DRAMATIK sikikk. HAHA) Pia didera oleh Nenek tersayanggggg harii niee .  Keno MASAK-MASAK . Haiyaa , lama daa tak buat kerja rumahhh . Duluu , Pia neh tersangatlah rajin dikatakan . (KOYA) After , Ummi meninngal , Pia duk rumah tok and semua kerja dibuat oleh Bibikk . Sekarang , bibik dah balek di punya negara INDONESIA . So , terpaksa laa Pia yang buat kerja rumah neh . Disebabkan lama dah tak buat kerja-kerja cam niee , rasa macam 'kekkok' sikit . hehehe . Nak dijadikan story mory nyee , my nenek suruh masak ayam goreng . HAHA . Tanpa membantahh , so Pia masak-masak lah kan .Sambil tunggu tue , Pia pegy ruang tamu jap (dalam 10 min) nak ambil phone . Sampai kat dapur jee , tengok ayam dah H A N G U S ! Cepat-cepat Pia tutupkan api and hidangkan ayam goreng tuee . Gilerr makk haihhh , sure kena MAPUH neh .HAHAHA . Syok-syok duk makan tue kan , ade laa satu suara neh , 'RANGGUP AND 'GARING' SUNGGUH AYAM PIA MASAK .' HAHAHAHA , yesssssss ! Kan dah kena PANGKAH ! Pia buat dunno . HAHAAH . Makan jelaaa HANGUS-HANGUS pung . Peduli apa akuuu . HAHAHA . Sekian sajaaaaa . :))

LOVE , Mayar Sofea .

No comments:

Post a Comment

Everything in my Life ♥

Everything in my Life ♥
Azhar and Mazleha

My lovelove family .

My lovelove family .
Gambar yang kurang sempurna sebab tak nampak muka ambe :D